Procedura reklamacyjna
Procedura reklamacji
Zgłoszona wada podlega weryfikacji przez serwis, który stwierdzi czy usterka nie nastąpiła z winy klienta. KRISTAL Ilona Witwicka rozpatruje reklamacje najpóźniej w ciągu 14 dni roboczych od ich wpłynięcia.
Kontakt telefoniczny tel. 605 591 492
Sprzęt powinien zawierać oryginalne opakowanie umożliwiające bezpieczny transport do specjalistycznego serwisu.
Do reklamowanego sprzętu musi zostać dołączona kserokopia faktury zakupu lub oryginał paragonu.
Dopuszczalne jest zastosowanie opakowania zastępczego, jednak musi ono gwarantować odpowiednią ochronę podczas transportu firmą spedycyjną.
Sprzęt prosimy przysyłać kompletny, zwłaszcza z akcesoriami, które maja wpływ na funkcjonalność danego sprzętu, lub które mogą być jedną z przyczyn nieprawidłowego funkcjonowania sprzętu.
Do sprzętu musi być dołączony opis uszkodzeń wraz z podaną sytuacja kiedy (w jakiej sytuacji) dana usterka występuje; opis taki winien być jak najbardziej dokładny. Umożliwi to szybszą diagnozę usterki i realizację danej reklamacji.
Jeżeli sprzęt dostarczony do serwisu okaże się sprawny i firma nie wykryła usterki, serwis pobierze opłatę za diagnostykę i koszty przesyłki.